Dotacje EU
Wsparcie z Unii Europejskiej
2. Wdrożenie rekomendacji z Audytu i Strategii wzorniczej 2020-2022
Cele projektu:
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy poprzez wzmocnienie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wykorzystania wzornictwa w działalności przedsiębiorstwa.
Efekty:
I. RZECZOWE:
- nabycie 8 szt. środków trwałych;
- nabycie 1 szt. wartości niematerialnych i prawnych (oprogramowania do projektowania opakowań i standów);
- nabycie 2 usług doradczych (zakup usługi doradczej w zakresie opracowania strategii marketingowej, brandbooka oraz strategii digitalowej; zakup usługi doradczej polegającego na zaprojektowaniu nowych linii produktowych);
- wprowadzenie do oferty 6 szt. innowacyjnych w skali firmy produktów (opakowania okolicznościowe z personalizowanym nadrukiem, tace na owoce i warzywa, drapaki dla kotów z tektury, meble dla dzieci, tekturowe ramy do obrazów, zestaw koszy do segregacji śmieci);
II. INNE:
- implementacja 4 rodzajów innowacji: produktowej, procesowej, marketingowej i organizacyjnej;
- wzrost zatrudnienia o 1 nową osobę - designera;
- wzrost wykorzystania wzornictwa w przedsiębiorstwie;
- wdrożenia nowych produktów i procesów w branży tektury
Wartość projektu: 3 649 902,00 PLN, w tym wkład Funduszy Europejskich: 2 059 380,00 PLN